סוויטת ג'קוזי 118
סוויטת ג'קוזי 117

סוויטת ג'קוזי 116

סוויטת ג'קוזי 115

סוויטת ג'קוזי 114

סוויטות להשכרה עם ג'קוזי בפתח תקווה

כאשר מחפשים חדרים להשכרה עם ג'קוזי בפתח תקווה שאפשרי לבלות בהם כמה שעות נעימות עם אהוב או אהובה אנו ב fantasy rooms נספק לכם את החוויה הטובה ביותר.
חדרים להשכרה עם ג'קוזי בד"כ הם חדרים הניתנים להשכרה לזמן קצר של מס. שעות עד חצי יום של פינוק ויוקרה וכמובן עם נוחות מירבית.
החדרים יספקו ויהפכו כל מפגש רומנטי או דיסקרטי לפינוק הכולל טבילה בג'קוזי.
אם חשבתם על השכרת חדר עם ג'קוזי עליכם להתייחס למספר נקודות משמעותיות: ניקיון והיגיינה של המקום וכמובן של הג'קוזי, מיקום קרוב ואטרקטיבי, אך עם זאת עדיין דיסקרטי.
חדר להשכרה עם ג'קוזי בפנטסי רומס יכלול תמיד אביזרי שליטה להגשמת חלומות ופנטזיות בדיסקרטיות מלאה, חדרים להשכרה לפי שעות, מספקים את האפשרות של רישום בשם בדוי המגן על פרטיותו של המשכיר, ומאפשרים את קבלת החדר בדיסקרטיות, כניסה דיסקרטית לחדר, מבלי הצורך לעבור בלובי או במסדרון מרכזי של המתחם.
חדרים להשכרה עם ג'קוזי לפי שעות, מאפשרים כניסה עם הרכב כמעט עד פתח החדר וחנייה קרובה המאפשרת כניסה מהירה לחדר.
האלמנט המוביל בחדרים להשכרה לפי שעות וכמובן עם ג'קוזי ומיטב האיבזור למשחקי שליטה ופנטזיות, ככל שיהיה דיסקרטי יותר כך ייטב.
מקומות רבים להשכרת חדרים לפי שעות המנוהלים נכון וביעילות עושים ככל שביכולתם לתת למבקרים תחושת ביטחון, ברוב המקרים הדאגה לפרטיות המבקרים נשמרת בקפדנות עד כי אין מפגש בין בעל המקום למשכירים והתשלום בעבור החדר נעשה באמצעות תיבת דואר חיצונית הממוקמת בסמוך לחדר על אחת כמה וכמה בחדרים ייחודיים שבהם המשכירים יודעים שהמטרה היא לממש פנטזיה או חלום.
ברגע שהמשכירים רוצים לפנות את החדר, הם מודיעים בטלפון פנימי לבעלי המתחם או למנהל המקום והם דואגים ליידע אותם כאשר הדרך פנויה, לבל יתקלו כאשר יצאו מהחדר במשכירים חדשים הנכנסים אל שטחי מתחם החדרים לפי שעות.
זו הדרך בה משכירי החדר נהנים מדיסקרטיות מלאה ב fantasy rooms ואינם נפגשים עם מבקרים אחרים, או עם מישהו מצוות המתחם.

Call Now Button דילוג לתוכן